söndag 20 maj 2012

Riktig grejardag.

Idag har vi fixat och donat med trädgården, Spridit ut en massa matjord på ställen där vi ska så och krattat iordning på flera ställen. Kom in efter tio... inget tv-tittande här inte, som min pappa sa till oss... Naj, tv:n är inte vår första prio direkt :) 
 Hann även följa med ut på en liten båttur en stund på dagen, med min systers nyinköpta eka som vi rodde ut med. Båten var fylld med spindlar då den legat upp och ner så jag var väl halvt panikslagen ibland, men förutom det var det mycket mysigt. ;) Idag blir det lite bilder på den sötaste tjejen jag vet...


Skulle ta kort på henne när hon kom gående mot mig, för jag åkte bil ner och väntade på dem.. Då börjar lillsötan springa mot mig, i nedförsbacke, på grus... Jag bara visste att hon skulle ramla, och det gjorde hon. Stackars...


Men det gick snabbt över för såhär glad är man när man ska ut och åka båt :)


♥ ♥ ♥

Nu är jag trööött... Natti !

Mys

1 kommentar:

  1. Lilla söta Belle :)
    Hon påminner mig om Anna när hon var knort

    stormoster oster

    SvaraRadera