tisdag 21 februari 2012

Is, vinterkort och fettisdagen...


Iiih, vad halt det är ute nu. Stapplade mig nyss fram över gårdsplanen.. och klarade mig som tur var utan att ramla. I morgon ska det tydligen regna. Jättekul ! Verkligen...
Hade hellre haft strålande sol så att den smälte bort isen istället, men vem hade inte det..? :)


Är glad över att jag hann få några fina snöbilder på oss.


Idag har det nästan varit vårväder ute. Såg riktigt skönt ut från fönstrena på jobbet.
Jag och chefen har skyltat om i butiken, eller iaf börjat med det, och fint och fräscht blev det :)


Min lilla söta St paulia. Älskar de glittriga små blommorna !

Har ni ätit många semlor idag?
För min del har det inte blivit en enda, på många år, då jag inte gillar dem, hihi... Så tjejerna på jobbet ska fira fettisdagen på torsdag istället då min andra kollega jobbar och säkert blir glad över att de andra väntar på henne :) Jag hade med mig sockerkaka till jobbet istället och den var lika god som jag trodde den skulle vara när jag kände doften igår :)

Vi hörs i morgon, hoppas jag? :)
Kramis



2 kommentarer:

  1. Ååååh va fiiina bilder!

    SvaraRadera
  2. Jag åt en semla på jobbet igår. Det var liksom ett måste och nu är årets semla äten då :)
    Regn är bra för snösmält men nu på onsdagskvällen tog det mig och Olle tio minuter att gå vår väg! TIO minuter! *S*

    Nåväl, snart är det vår :)

    Tjingeling från mostera

    SvaraRadera