torsdag 2 februari 2012

Soffhörnan.


Idag visar jag lite bilder från vardagrummet.. Det är nog det rummet som jag gillar mest... Lagom stort, kakelugn, lite lägre i tak som ökar myskänslan, favorittapeten och djupa fönstersmygar. Ja, jag bara älskar att sitta och mysa i soffan på kvällarna och kolla på en bra film, för tv-program är inte någonting för mig :) Förutom bonde söker fru då såklart och kanske något annat enstaka ibland, hihi... Min lillasyster har försökt få mig att titta på en massor av program som desperate housewives och how i met your mother bl.a. Skulle aaaldrig kunna börja följa något sådant, usch vad tråkigt, har nog inte sett ett enda helt avsnitt av det förstnämnda ! Tacka vet jag film. (Jag vet, jag låter supertråkig)

Det runda bordet ska egentligen inte stå där, vi håller nämligen just nu på att göra ett eget soffbord. Visar det så fort det är klart :)

Snart ska jag iväg en sväng på loppis med lillsyster tänkte jag.
En sväng in i duschen bara sen iväg..





Tycker att det är svårt att välja vad man ska ha i soffan som skydd. Tills jag hittar något bra får två virkade överkast ligga där...


Lampkronan har vi fått av min kära mor. Den är så fin tycker jag ! Skärmarna ska dock inte vara där, eller, iaf inte så som de ser ut nu...
Den runda unica-väskan var min farmors. Fick den av min faster förra året när jag fyllde år. Fick även en till grej som min farfar gjort när han var ca 16 år, visar det någon annan dag :) Ni kan gissa hur glad jag blev ! Speciellt roligt när saker kommer från ens släkt.

Ne nu får jag sätta fart.
Hoppas solen skiner hos er också :)

Kramis



1 kommentar:

  1. Hej My!
    Va fint ni har hemma! Får winston ligga i soffan på pälspläden tro?
    Lillmoster

    SvaraRadera