söndag 26 februari 2012

Tvättstuga.


I helgen har Joakim fixat lite i en del av tvättstugan. Gjort så att tvättmaskinen kom upp i bra arbetshöjd och satt dit hyllor. Nu ska jag bara få dit ett draperi också så att det ser lite trevligare ut. Men detta är bara en liten del i tvättstugan, som sagt :) Så det är mycket kvar att fixa iordning där inne.
En liten tråkig bild på hur det ser ut...


Skrev för ett tag sedan en egen liten skylt till skafferiet. Har varit runt på massor av ställen och frågat efter just skafferiskylt men ingen har haft. Jag är ingen webshoppare direkt så fick ta och göra en egen... Det blev snett och inte alls perfekt då jag skrev på fri hand, men strunt samma. Bara att göra en ny om jag så vill :)


Ville inte sätta fast den på dörren då jag inte var nöjd med den, så tillsvidare får den sitta på detta sättet, hehe...

 Ovanför skafferidörren sitter denna klocka. Som faktiskt Jocke hittade i en affär och köpte, hihi... Sött, tycker jag :)

Imorgon kommer vår hovslagare hit, plus att vi ska lämna in bilen på service. Mindre kul men skönt att få gjort.

Natti / Mys


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar