onsdag 1 februari 2012

Kallt men så underbart !




Detta underbara ljus vaknade jag till i morses. Jag bara ÄLSKAR kylan som är nu. Vi har sol nästan varje dag och man kan ju verkligen inte klaga på det ! 15 minus var det då jag tog bilden..


Vår natur som vi har att rida i är fantastisk ! Vi har väldigt omväxlande ridvägar och bara 500 m ner till sjön, underbart både på sommaren då man kan bada med dem och på vintern då det är sagolikt vackert.


Här har jag och mamma precis ridit genom en tunnel. Det är så fint där med alla istappar överallt. Tunneln brukar vanligtvis stängas av då den brukar vara helt igentäckt med is. Nu var den öppen och det var bara lite lagom med is :)



Sprang runt som en liten tok och tog kort, Gustav undrade nog vad jag gjorde...
Det är såna här dagar jag verkligen vill ha en bra kamera.


Vi har fått tag i två (!) st gamla kryddhyllor. Kallas de så?
I vilket fall, så tänkte jag ha den ena i köket och pyssel i den andra.. De är ju superbra !


 
Lite dammiga flaskor får avsluta idag...
Hoppas vi ses i morgon :)
 
Kram/Mys
 
 

3 kommentarer:

  1. Haha det måste va de ssssötaste kortet på Gustaven! Och jävlar vilka istappar!

    SvaraRadera
  2. Hej svejs!
    Åh vilken fin tunnel!
    Nästa gång får jag väll rida med din mammas tygel så Nomade går lika fint som när hon rider ;)
    Såg du bilden på överkastet förresten??
    Kramaaar

    SvaraRadera
  3. Gurra är ju bara för söt när han är nyfiken :)

    SvaraRadera