fredag 3 februari 2012

Kikar in...


...lite snabbt för att hälsa godnatt.
Var en ganska lugn dag på jobbet idag. Klart att det var folk men endå lugnt för att vara fredag. De satt väl inne och värmde sig istället för att frysa ute i kylan :) Smart tycker jag !

Är precis hemkommen från syster uppe på berget. Hon fick hålla mig sällskap idag då min älskade sambo befinner sig i Barcelona. Hade gääärna åkt på lite semester jag också ! Men nae, jag fick stanna hemma... Inte alls deppig över det ;)
Är iaf ledig i helgen och ska åka iväg tidigt i morgon på loppisar med syster. Längesedan jag kunde åka iväg på riktig loppisjakt en lördag faktiskt... Sedan på kvällen blir det lite fest, vilket också var längesedan. Känns det som... Får se om det blir utgång eller helfest !


Här ser ni vårt sovrum som inte aaalls är klart och i sin ordning. Ska bygga egen sängstomme med platsbyggda lådor under. Det är iaf vad vi funderar över.. Sen får man se hur det blir då vi ändrar oss fort :)



Solnedgång från lilla fönstret i sovrummet.. Härliga vinter !

Ne nu ska jag sova så jag orkar med morgondagen.

Sov gott.
Mys


1 kommentar:

  1. Hej! Ni har sååå fint! jag läser titt som tätt att ni åker på loppis. Vart brukar ni åka?
    lillmoster

    SvaraRadera