onsdag 15 februari 2012

Kalas, god mat och tårta.

Nu har vi precis varit iväg på kalas. Mummsat massor av godsaker !
Joakims syster fyller 18 år idag. Grattis än en gång :)

I morgon bitti ska vi åka iväg till Berga gård, ett stort stall där de har manege. Tar bara 7 min att åka dit med transport så det är kanon ! Ska bli kul att rida inne, har inte gjort det sedan i somras...

Hoppas ni hade en mysig alla hjärtans dag. Vi var bara hemma och lagade god mat, räcker gott för min del :)


Tända ljus är ju en självklarhet för att få till en mysig kväll...


Har en snarkandes hund här bredvid som påminner mig om hur trött jag själv är...

Såå nattinatti !

1 kommentar:

  1. Hej svejs mys!
    Fint du gjort hemma =)
    Du får önska dig en kamera i typ påskpresent så du kan ta fina bilder ;)
    Själv har jag jobbat idag, vi fick två pall från Madame Stoltz (!!!) =)))
    Du får komma förbi mig någon dag när jag jobbar, det finns hur mycket fint som helst nu i butiken.
    Vi får kolla på någon dag som vi kan åka till Ullared, om du ville ;)
    Puss & kram

    SvaraRadera