onsdag 22 februari 2012

Nästan helt borta.

Snön och isen finns inte kvar länge till nu. Idag har det både regnat och blåst så det tar snabbt på den. Och bäst av allt, i morgon ska det vara strålande soool, wihi ! Om man nu kan lita på smhi...
Det kan inte bli värre än idag iaf :)

Satte för ett tag sedan in en annons på nätet där jag sökte medryttare till min häst. Idag var en tjej här och tittade på honom och bestämde sig för att hjälpa mig med honom. Jättekul ! Vi trotsade regnet och halvstormen och gav oss ut och red i över en timma. Blöta var vi när vi kom tillbaka men vad gör det? :)
(Fast ser mer fram emot ritten i morgon med strålande sol, hihi...)

I morgon efter att jag släppt ut hästarna ska jag åka in till stan och köpa jord. Ska plantera lite olika blommor och ändra om. En ska jag sätta i den här stora "mässingkrukan" som jag hittade på loppis för ett tag sedan. Gillar inte mässing så mycket egentligen men den här är väldigt sliten och fin. Funderar på att lägga ut den i lite oväder så att det blir ännu mer matt. Just det där glansiga gillar jag minst...




Kul att ni kikar in :)

Mys

1 kommentar:

  1. Åh vad roligt att hon ville ta hand om lilla Gurre ;)
    Fin kruka! Tror den blir bra om du lägger ut den...gräv en grop och gräv ner den i någon månad så borde den bli kanon sen ;)
    Ska bli roligt på onsdag! HOppas att vi kommer hitta mycket roligt =)
    Risken är väll när du och jag åker ihop att vi handlar för mycket saker och sporrar varandra *fniss*
    Ska visa dig något "ångest-fint" som förmodligen kommer att komma hem till oss i framtiden ;) Men du får vänta till onsdag ;P
    Puss & Kram

    SvaraRadera