onsdag 11 januari 2012

Den blommar !



Min vaxranka blommar. Har den i mitt sovrum där det är sol hela dagen. Trodde inte den skulle trivas där men det gör den verkligen, växer som sjutton och har nu börjat blomma :)




Ojojooj, så smutsiga fönster vi har. Då huset inte är färdigt på utsidan får de nog se ut så ett tag till, hihi... Idag är det underbart ute och jag ska snart gå ut till min pålle och ta en tur i skogen !




Ett till litet utkik från lilla fönstret i sovrummet... Så mysigt att ha hästarna så nära <3





Avslutar med en bricka i badrummet där min lilla miniros hamnade.. Ha en fin dag alla !


Kramis från My




2 kommentarer:

  1. Va?!! Blommar den?! Haha synd att inte blommorna var rosa ;))
    Kram kram

    SvaraRadera
  2. Men? Hur tusan får man en miniros att överleva? Jag vattnar och plockar, vänder och har mig men de bara torkar ihop ändå.

    moisteroister i falsjödors

    SvaraRadera