måndag 16 januari 2012

På rymmen...


För en stund sen kom jag hem från storasyster, vi har nämligen varit och letat efter hund. Winstons bror (som syster har) är inte lika pålitlig kan man säga.. Efter ett tags letande ringde det från polisen och sa att en gubbe hade lämnat in honom, han hade sprungit från byn som vi bor i in till stan och det är väl runt 8 km in till det stället där han hade hittat honom... Herregud säger jag, man hinner bli rejält orolig under den tiden man åker runt och letar. Tyvärr så får han kastreras nu, bäst för både honom och för oss då detta är långt ifrån första gången han gör såhär.

När jag kom hem satte jag mig ner och gjorde om min krans som sitter på vår skafferidörr. Lummern fick bytas mot Eucalyptus, som inte är så juligt i mina ögon.


 

Jobbade i helgen som var och har inte hunnit med något inlägg. Vi hade lite mys här i lördags tillsammans med Storasyster med familj och Jockes kusin med familj. Min systerdotter och deras lille son lekte och var så söta ihop :)
Igår efter jobbet åkte jag till stallet där min mamma har sin häst. Hade lovat att rida honom åt henne och han är såå go och duktig.


Han är sig inte riktigt lik på bilden, ser ut lite som en älg, haha söten..
Tänkte avsluta med lite bilder som lillasyster tog när vi var ute på promenaden sist.


Jag och tre av mina favoritkillar <3



En riktig liten ullboll har jag just nu, hihi.. Han får ha kvar sin vinterpäls även om jag rider ganska mycket och jobbar på bra med honom. Det är nämligen svårt att få honom att svettas och det är jag glad över :)



Nu kom min kära sambo hem från jobbet, slutade visst lite tidigare idag. Väldigt trevlig överraskning :) Får se vad vi grejar med idag, kanske får sig tvättstugan ett lyft...

Kram / Mys






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar