lördag 7 januari 2012

Reseplanering.

Fyy för detta deprimerande väder !! Igår hade vi sol hela dagen, kunde det inte fortsatt så.. Kom för en stund sen in från stallet. Joakims chefs dotter var här och red en sväng. Jag gick bredvid med ponnyn, som ska ut och gå två gånger per dag... det regnade hela tiden, urtrist !

Hittade bara några få saker på loppisen idag för det var inte mycket som var något att ha, i mina ögon då såklart :) Kanske gör ett inlägg om vad jag köpte i morgon !



En liten sittplats vid murstocken..





Nu ska vi snart iväg till en vän och laga mat och planera vår resa i sommar. Segling i Kroatien väntar, bokad och klar. Vi är 7 st som bokat en båt och kapten. Sen får vi se om det är fler som hänger på :) Nu ska vi kika runt lite vart vi vill segla och kolla flyg.. Jag är både flygrädd och "båträdd", så vi får se om jag överlever, haha... Efter planeringen blir det nog bowling !

Ha en bra lördagskväll !
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar