torsdag 19 januari 2012

Plåtskåp.

Japp, det var ett plåtskåp vi skulle hämta idag :) Som skulle slängas! Väääldigt onödigt tyckte vi, hihi.. Bilderna blev väl sådär när det låg på släpet och mörkt var det..!



Fick även med oss en stor gammal industrilampa. Glödlampan som sitter i är enorm!
Den ska jag försöka visa kort på i morgon...


Plockade ut allt som vi förvarat i skafferiet nyss. Det är massor av elkablar dragna dit in och elektrikerna kommer i morgon bitti och ska greja där... Så snart kan det även göras färdigt där inne :)


Hyllplan är det även åt vänster och höger, men svårt att fota... Kommer bli kul att få ordning där sen med massor av burkar och annat fint.


Just nu är det mat lite överallt... Ingen ordning på't ;)


Idag har jag och storasyster varit och handlat födelsedagspresenter till min älskade lilla systerdotter som blev hela tre år idag. Grattis sötasöta du <3



Sov gott alla.
Kramis

2 kommentarer:

  1. Åhåååå!!!
    Vilken lycka! och varför slänger man sånt?! Tur att du hamm rädda det =)
    Nästa vecka tar jag med mig kameran så jag kan fota lite i erat fina hem =)
    Kramelikram

    SvaraRadera
  2. Jag vill också ha plååååtskåp :(

    SvaraRadera