söndag 1 januari 2012

Gott nytt år !

Hoppas ni alla hade en bra nyårsafton, för det hade jag. Vi var hemma hos två vänner till oss som nyss köpt hus en bit ifrån där vi bor bara. Så mysigt att ha flera som man umgås med i samma lilla by :) Nästan alla i "gänget" var med förutom några som var saknade såklart. Vi är ett ganska stort gäng som firade in det nya året med god mat, lek, mycket dans och gott att dricka... De som fixade festen hade verkligen lyckats bra !


Tänkte visa lite bilder från glasverandan nere och på våran julgran. Man får passa på att njuta av den nu då den ska slängas ut om några dagar.. Den är lite tanig i år men jag älskar den endå :)




Man ser min fina julros i bakgrunden. Den trivs ju egentligen inte så bra inne men jag har haft min i snart en månad. Den verkar trivas i glasverandan där det är ljust och svalare för där har vi inte på golvvärmen...




Här får gästerna hänga av sig sina jackor.




Pardörrarna sett innifrån. På utsidan valde vi grön färg på våra dörrar då hela huset är vitt för övrigt...





Nu sitter vi och kollar på Änglagård - andra sommaren. Det är ju såklart extra roligt att kolla när den är inspelad här i vår bygd :)

Nu får vi hoppas på att detta året blir lika bra som 2011, om inte ännu bättre !

Kram på er

1 kommentar:

  1. Bilderna ser nästan ut som installationer :) Jättefint My!

    /moster

    SvaraRadera