måndag 30 januari 2012

Vilken underbar dag.

Idag har min vän Sara varit här. Vi var ute och red i nästan två timmar och det var helt ljuvligt ! Strålande sol (till och med så att det värmde), perfekta vintervägar, fågelkvitter och mycket trav och galopp. Kan knappt bli bättre :) Sedan hjälpe hon mig med att fixa lite på min blogg då jag inte kan så mycket än.. Kika gärna in på hennes superfina blogg också, Hemma hos Pemmel.


Det hade varit passande om Nomade var från Tyskland med tanke på täcket.. Men nu är han från Frankrike...




Jag ser ju otroligt löjlig ut...


Åh stackars Sara som försökte få Nomade att galoppera på åkern. Han var ridskolehäst innan mamma köpte honom och känner direkt om det är någon som är för snäll som han kan lata sig med... Trots att han egentligen inte är lat, knasiga häst ! "Går inte Gustav så går inte jag", typ... Träningsvärk får du nog räkna med i morgon Sara :)



Tänkte göra ett lite längre inlägg idag och även bjuda på bilder från vårt badrum nere.


Kransen ska ju egenligen hänga i fönstret in till duschen, inte stå...



Det sista kortet är som ni ser inte från badrummet. Var bara tvungen att busa lite med Sara och lägga upp det endå.. Tittuuut ! Haha...

Hoppas eran vecka började lika bra som min.

Kram från Mys


2 kommentarer:

  1. Haha vi har ju valt att lägga upp typ samma bilder ;)
    Men noo vad är detta? fjantkortet på mig...ha jaaja den får ja la bju på ;)
    Fina kort från badrummet!
    Tack för en mysig dag =)
    Får vi göra om SNART igen.
    Kram kram

    SvaraRadera
  2. Vilken fin blogg! Åh fint badrum. Här sitter en i storstan och drömmer om att såsmåningom våga ta klivet och köpa en gård. Jätte roligt art läsa din blogg

    SvaraRadera