lördag 28 januari 2012

Filmkväll.

Ikväll har vi hyrt tre filmer och ska bara vara hemma och mysa framför brasan. Joakim är gullig och lagar mat medans jag sitter här, paj blir det. Skinka, broccoli, ost och paprika är några av ingredienserna.

Tänkte visa några bilder på min underbara systerdotter.
Jag passade henne i förrgår och vi hade jättemysigt ! Tittade bland annat på Astrid Lindgrens - Allra käraste syster. Två gånger till och med ;) Hon tyckte att tjejerna var såå fina i sina "sommarklänningar" och ville också ha en på sig. Hittade en gammal topp i min garderob som fick agera klänning. Ska tillägga att hon hade en tyllkjol under så rumpan blev enorm. Sooom jag skrattade när hon fick på sig denna "klänning" över... Syns inte på bilderna hur roligt det såg ut, bara hur söt hon var i den :)
Hon dansade och dansade och var så fin !


Man ser här hur ofärdigt det är ute i glasverandan... Ooops, hihi !






Ha en go kväll så kanske vi ses i morgon?! :)

Kram/Mys

4 kommentarer:

  1. Fantastiska bilder på lilla söta människan!
    gamla moster

    SvaraRadera
  2. Ååååh sötaste sötsötsööööt! Mostrarnas älskling!

    SvaraRadera
  3. Jösses va söt ho ä! Annars en väldigt snygg blogg Mys! Platsar hos bloggfamiljen.
    Den mindre gamla mostern

    SvaraRadera
  4. Åhh sötaste underbara Bell =)))
    Hon ser ut som en blandning av er alla tre fast som miniatyr ;)
    Ses imorn!
    Kramelikram

    SvaraRadera