fredag 13 januari 2012

Sköna fredag...

Hej på er !

Idag har vi haft ännu en fin dag. Man blir så glad för de har varit få nu den senaste tiden..
Jag, Gustav(min häst), Lillasyster, sambo och Winston gick ut och på promenad sista timman innan solen gick ner. Det var underbart ute men fyy så det började blåsa under tiden... Vi gick upp till storasyster "på berget" och där stannade den lilla systern. Jag hade det ändå gott att sitta på en häst, hihi.. Fast Jocke klagade inte över att komma ut även om det blev lite storm, han har kommit igång med träning och springer flera gånger i veckan trots ösregn, vilket jag egentligen också ska ha gjort... Men usch, blir inte sugen i sånt här väder som det är, räcker gott och väl att komma ut med pållen... :)


Underbara sol !



Lite vita crocusar blev det i den här...
Ni ser vår tapet bakom fönstret som vi blev förälskade i direkt !




Min kära karl har gjort Tacopaj så nu ska vi mumsa och titta på film. :)
Hoppas ni också har en mysig fredagskväll !


Kramkram

1 kommentar: